Behöver du skicka någon av dina produkter på service?

Innan du skickar något till oss maila oss på: support@asonic.se
Skriv en kortfattad beskrivning på felet tillsammans med inköpkvitto.

Om du blir ombedd att skicka din vara till oss så följer du stegen nedan:

1. Den defekta produkten skall emballeras väl

2. Paketet ska inehålla en kopia på ditt inköpkvitto.

3. Du ska också fylla i retursedeln du kan ladd ner här. Kom ihåg att fylla i den så komplett som möjligt för snabbare hantering av din service

4. Alla tillbehör som kan behövas skall medfölja, tex fjärrkontroll.

5. Adresslapp får ej sättas direkt på originalförpackningen.

Om du åroppat garantifel och verkstaden inte kan konstatera garanti (tex vid felaktig inkoppling) så kommer fraktkostnad och undersökningskostnad från serviceverkstad, att debiteras. Vi rekommenderar Er därför att kontrollera inställningar och inkopplingar en extra gång för tyvärr så kommer det ofta in produkter helt utan fel.

Efter godkänd retur ska varorna skickas till:

ASONIC.se c/o
A.A.M.P Nordic AB
Brodalsvägen 1B
433 38 Partille